Nyitólap | Regisztráció | Belépés | RSSPéntek, 2018-07-20, 01:47:21

Az órai interakció mérése

Categories
Belépés
Origo Hírek

Az interakció vizsgálata III

Az órai interakcióban rögzített kategóriarendszer elemeinek sor összegeinek az összehasonlítása felismerhetővé teszi a képzések és az egyes osztályok közötti különbségeket. A tanulók órán történő aktivizálása, bátorítás, motiválás, 0-1% között van. Még a gyakorló ismétlő órán is a tanári előadás, magyarázat, 23-39%-kal, a legtöbbször szerepel (16. táblázat).
            16. táblázat: A kategóriarendszer sor összegei, %-ban

Iskolatípus

Kategóriák

Az órán elhangzott interakciók összesen

Gimnázium

I. oszály

2

8%

3

1%

4

6%

5

1%

7

19%

8

23%

11

16%

Gimnázium

II. oszály

2

0

3

0

4

10%

5

0

7

10%

8

37%

11

13%

Szakiskola

 I. osztály

2

1%

3

0

4

7%

5

0

7

12%

8

39%

11

7%

Szakiskola

II. osztály

2

3%

3

0

4

9%

5

1%

7

10%

8

37%

11

10%

Barátaink:
  • Honlap létrehozása
  • Neveléstudományi Intézet
  • INNOVATÍV TANÁROK KÖZÖSSÉGE
  • Magyar Pedagógia
  • SULIHÁLÓ
  • Köznevelés
  • Iskolakultúra
  • Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
  • Oktatási Hivatal
  • Sulinet Hírmagazin
  • Deák Ferenc Gimnázium
  • Móricz Zsigmond Szakképző Iskola és Kollégium
  • Közoktatás.lap.hu
  • Tanár.lap.hu
  • Kommunikáció.lap.hu
  • Webmestereknek
  • TOP 100

  • Szótár (DictZone)
    Naptár
    «  Július 2018  »
    HKSzeCsPSzoV
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031

    Copyright MyCorp © 2018