|
Az interakció vizsgálata IIIAz órai interakcióban rögzített kategóriarendszer elemeinek sor összegeinek az összehasonlítása felismerhetővé teszi a képzések és az egyes osztályok közötti különbségeket. A tanulók órán történő aktivizálása, bátorítás, motiválás, 0-1% között van. Még a gyakorló ismétlő órán is a tanári előadás, magyarázat, 23-39%-kal, a legtöbbször szerepel (16. táblázat).
16. táblázat: A kategóriarendszer sor összegei, %-ban
Iskolatípus |
Kategóriák |
Az órán elhangzott interakciók összesen |
Gimnázium
I. oszály |
2 |
8% |
3 |
1% |
4 |
6% |
5 |
1% |
7 |
19% |
8 |
23% |
11 |
16% |
Gimnázium
II. oszály |
2 |
0 |
3 |
0 |
4 |
10% |
5 |
0 |
7 |
10% |
8 |
37% |
11 |
13% |
Szakiskola
I. osztály |
2 |
1% |
3 |
0 |
4 |
7% |
5 |
0 |
7 |
12% |
8 |
39% |
11 |
7% |
Szakiskola
II. osztály |
2 |
3% |
3 |
0 |
4 |
9% |
5 |
1% |
7 |
10% |
8 |
37% |
11 |
10% |
|
Naptár |
---|
« Március 2024 » | H | K | Sze | Cs | P | Szo | V | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|